Intrebari frecvente

1. Intrebari generale
1.1 Cine este zentime.ro?
1.2 zentime.ro are o limita minima a comenzii?
1.3 zentime.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
1.4 Produsele pe care le ofera zentime.ro vor fi disponibile mereu?
1.5 Imi doresc un produs care nu este in stoc. Ce fac?

2. Despre cumparare
2.1 Cum caut un produs pe zentime.ro?
2.2 Am personalitate juridica. Cum comand?
2.3 Cum cumpar?

3. Despre plata
3.1 zentime.ro accepta plata de pe un card bancar?
3.2 Ezit sa platesc online. Ce se poate intampla cu cardul meu?
3.3 Pot cumpara un cadou de pe zentime.ro daca nu am card sau nu doresc sa-l folosesc?
3.4 Am un card si vreau sa platesc cu ajutorul lui. Cum procedez?
3.5 Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere?
3.6 Cum se foloseste un cupon de reducere?

4. Despre livrare
4.1 Care sunt metodele de livrare?
4.2 Care sunt tarifele de livrare?
4.3 Cum stiu cand va ajunge pachetul meu?
4.4 Pot sa trimit un produs la alta adresa?
4.5 Pot sa intarzii expedierea produsului pe care l-am comandat?
4.6 Cum puteti avea un termen de livrare de maxim 48 ore?

5. Despre serviciile zentime.ro
5.1 Cum pot sa modific-adaug detalii despre contul meu?
5.2 zentime.ro ofera asistenta live?
5.3 Ce este newsletterul zentime.ro?
5.4 Am posibilitatea de a alege sa nu mai primesc newsletterul zentime.ro?

6. Detalii de contact
6.1 Unde va pot telefona?
6.2 Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?

1. Intrebari generale
1.1 Cine este zentime.ro?
Dezvoltat de o echipa decisa si motivata sa ofere un plus de valoare comertului online, este constant in cautarea calitatii in tot ceea ce inseamna comert electronic autohton.
La zentime.ro ai garantia satisfactiei totale, ai livrare in maxim 48 de ore oriunde in tara, ai respectul pe care-l meriti.

1.2 zentime.ro are o limita minima a comenzii?
Nu. Zentime.ro nu are o limita minima a comenzii.

1.3 zentime.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
Da, are. Periodic, la zentime.ro sunt oferte sau reduceri de pret. Unele dintre ele sunt publice, altele sunt destinate numai vechilor clienti sau abonatilor la newsletterul nostru. Cea mai buna cale pentru a profita de oferte sau reduceri este sa va abonati la newsletter-ul zentime.ro. Daca va razganditi, va puteti dezabona oricand.

1.4 Produsele pe care le ofera zentime.ro vor fi disponibile mereu?
Raspuns scurt: da.

1.5 Imi doresc un produs care nu este in stoc. Ce fac?
Trimiteti un e-mail la [email protected] si il vom produce pentru dvs. in cel mai scurt timp.
 

2. Despre cumparare
2.1 Cum caut un produs pe zentime.ro ?
Daca stiti denumirea produsului, introduceti-o in casuta de cautare situata coltul din dreapta sus a fiecarei pagini. Totodata, produsele sunt grupate in functie de categorie, ordine alfabetica, pret.

2.2 Am personalitate juridica. Cum comand?
Exact ca si o persoana fizica, numai ca in pagina Comanda, bifati casuta "doresc factura pe firma" si completati datele firmei necesare pentru facturare( Denumire firma, adresa, C.U.I., nr. de inregistrare la Registrul comertului, cont, banca ). Este indicat in acest caz sa alegeti ca metoda "Transfer bancar". Daca veti plati ramburs, chitanta o veti primi de la curier.

2.3 Cum cumpar?
Pe scurt: gasiti ceva ce va place, va alegeti optiunile daca este cazul (marime, culoare, etc) sau cantitatea, apasati adauga in cos. Repetati acesti pasi pana cand ati adaugat in cos tot ce va doriti sa cumparati. In pagina Cosul dumneavoastra introduceti un cupon de reducere daca aveti unul (daca nu aveti, cititi "Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere" si apasati butonul Comanda acum. Completati datele necesare in urmatoarea pagina, pagina de Comanda, si apasati Finalizeaza comanda. Vi se va afisa factura proforma. Un mesaj de confirmare a comenzii va sosi in scurt timp in casuta dumneavoastra de email.
Felicitari, tocmai ati terminat comanda dumneavoastra pe zentime.ro.

Daca aveti nelamuriri in tot acest timp, suntem bucurosi sa va ajutam daca ne veti telefona la 0348 445 829
Detalii complete despre procesul de cumparare gasiti la " Cum cumpar?".

3. Despre plata
3.1 zentime.ro acepta plata de pe un card bancar?

Momentan nu se accepta platile cu cardul.

3.5 Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere?
Cuponul de reducere va poate oferi mai multe tipuri de reducere: o reducere procentuala din valoarea comenzii (ex: reducere de 10%), o reducere fixa din valoarea comenzii (ex: reducere de 50 de lei), transport gratuit, etc.
Cupoanele de reducere sunt oferite numai abonatilor la newsletter-ul zentime.ro, cu o frecventa lunara.
Deci, cea mai sigura metoda pentru a putea intra in posesia unui cupon de reducere este abonarea la newsletter-ul zentime.ro

3.6 Cum se foloseste un cupon de reducere?
Sunteti in posesia unui cupon de reducere. Felicitari!
In partea de jos a paginii Cosul dumneavoastra gasiti casuta in care trebuie sa tastati codul cuponului de reducere si apoi apasati Aplica cupon.
Apoi finalizati comanda apasand butonul Comanda acum si parcurgand toti pasii necesari pana la afisarea facturii proforme.

4. Despre livrare
4.1 Care sunt metodele de livrare?
Livrarea se face NUMAI pe teritoriul Romaniei, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid.

Prin " Urgent Curier" ca metoda de expedire, putem avea o durata a expedierii de maxim 48 de ore lucratoare, cu livrarea cadoului la adresa dorita de dumneavoastra. Este ceea ce se cheama "next day delivery - door to door delivery". Este principala metoda de livrare, plata ramburs pentru aceasta metoda fiind permisa.

4.2 Care sunt tarifele de livrare?
Livrarea este GRATUITA pentru cumparaturi mai mari de 400 Lei, pentru localitatile cuprinse in aria de acoperire a serviciului de curierat rapid cheltuielile de expeditie sunt de 29 Lei . Pentru alte localitati, se calculeaza si taxeaza kilometri exteriori.  

4.3 Cum stiu cand va ajunge pachetul meu?
Daca ati comandat intr-o zi lucratoare pana la ora 14, comanda dumneavoastra va ajunge in maxim doua zile lucratoare. Daca ati comandat intr-o zi lucratoare dupa ora 16, comanda dumneavoastra va ajunge peste doua zile sau maxim trei zile lucratoare. Daca ati comandat in weekend, comanda dumneavoastra va ajunge marti, cel tarziu miercuri.

4.4 Pot sa trimit un produs la alta adresa?
Bineinteles. Pentru asta, comanda dumneavoastra trebuie sa indeplineasca doua conditii: destinatarul produsului trebuie sa fie in Romania si modalitatea de plata sa fie : transfer bancar, transfer Western Union, mandat postal.

4.5 Pot sa intarzii expedierea produsului pe care l-am comandat?
Da. Comunicati-ne in ce zi vreti sa expediem produsul dumneavoastra in fereastra "Insemnari clienti" (sau spuneti-ne cand doriti sa ajunga si noi, in functie de modalitatea de livrare, vom calcula data expedierii).

4.6 Cum puteti avea un termen de livrare de maxim 48 de ore?
Toate comenzile efectuate pana la ora 12.00 pleaca spre orasul dumneavoastra a doua zi , ajungand acolo in maxim doua zile. In ziua urmatoare pachetul va fi inmanat la adresa de destinatie de catre un lucrator al serviciului de curierat rapid.

5. Despre serviciile zentime.ro

5.1 Cum pot sa modific-adaug detalii despre contul meu?
Logati-va (autentificati-va) cu numele de utilizator si parola dumneavoastra si apasati link-ul "Modifica profilul".

5.2 zentime.ro ofera asistenta live?
Da. Oferim asistenta live telefonic la 0731.35.4172 de luni pana vineri intre orele 10.00 - 18.00  sau raspunsuri la problemele dumneavoastra in timpi extrem de mici pe e-mail.

5.3 Ce este newsletter-ul zentime.ro?
Este principalul mijloc de comunicare intre noi si clientii/vizitatorii nostri. Este un e-mail trimis de regula la 2-3 saptamani, care informeaza despre ofertele speciale/reducerile de pret ce au loc pe site sau despre noutatile de interes. La newsletter va puteti abona/dezabona oricand in mod independent si automat. Scriptul care gestioneaza acest newsletter este special creat pentru a elimina abonarea impotriva vointei dumneavoastra si pentru a lupta impotriva SPAM-ului.

5.4 Am posibilitatea de a alege sa nu mai primesc newsletterul zentime.ro?
Bineinteles. Abonarea/dezabonarea la newsletter se face independent si automat. Detalii despre metoda de dezabonare sunt prezente la sfarsitul fiecarui mesaj trimis de zentime.ro pentru a fi siguri ca mesajul nostru ajunge numai la cei care vor sa-l primeasca.

6. Detalii de contact
6.1 Unde va pot telefona?
Mai multe detalii vedeti in pagina de Contact.

2.2 Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
Telefonati-ne. Sau daca nu este urgent, scrieti-ne folosind formularul de Contact.
Back
IP-ul dumneavoastra este: 174.129.237.157