Livrare & Retur

Acceseaza link-ul pentru a vedea toate locatiile Urgent curier >>>>>>>


  • Cost transport 29 lei, pentru comenzi pana la 399 lei ( in toate orasele din tara unde este prezent Urgent Curier ) ;
  • Transport gratuit, pentru comenzi peste 400 lei ( in toate orasele din tara unde este prezent Urgent Curier ) ;
 

1. LIVRAREA


12.1. Livrarea produselor se va face prin  curier, in timp de 72 ore (3 zile lucratoare), sau daca acest lucru nu este posibil din punct de vedere tehnic, in termen maxim 96 ore (4 zile lucratoare) din momentul primirii cofirmarii platii, fie de utilizator sau de banca. Comenzile primite in zilele de sarbatoare vor fi onorate in prima zi lucratoare, oriunde pe teritoriul Romaniei. Livrarea prin curier este posibila cu plata prin ramburs sau prin cont bancar.

     Zentime.ro livreaza in tara prin intermediul unor colaboratori externi, firme de curierat rapid.
     Din cauza problemelor interne de organizare si logistica ale acestor firme, termenele de livrare anuntate de catre noi (24-48 de ore din momentul expedierii) nu sunt sigure si acestea se pot modifica fara instiintare prealabila. Mai mult, este datoria noastra sa va anuntam ca orice termen de livrare sau promisiune oferita direct Dumneavoastra de catre reprezentantii firmelor de curierat rapid este relativ si trebuie considerat ca atare,Zentime.ro nu isi asuma nicio raspundere pentru aceste promisiuni. Ne cerem scuze in fata tuturor clientilor nostri fata de care nu ne-am putut tine 100% promisiunile, din motive ce nu tin de organizarea companiei noastre ci de modul in care firmele de curierat rapid inteleg sa isi faca datoria fata de clienti.

12.2. Zentime isi rezerva dreptul sa solicite Clientilor confirmarea comenzii emise inainte de onorarea acesteia prin contactarea clientilor in cazul clientilor aflati la prima comanda efectuata catre Zentime.

12.3. Costurile de livrare :

  • Livrare gratuita pentru comanda mai mare de 400 Lei numai prin Urgent Curier in toate oasele* din Romania ;
  • Tarif unic  29 lei pentru comanda mai mica de 400 lei numai prin Urgent Curier in toate oasele* din Romania ;

)* Pentru localitatile care nu se afla in aria de acoperire Urgent Curier, coletele pot fi ridicate de la cel mai apropiat centru Urgent Curier sau se percep costuri suplimentare aproximativ 1.5 lei / km de catre firma de curierat. Pentru locatiile Urgent curier accesati pagina www.urgent-curier.ro

Calculator online cost expediere colete :

12.4. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data dupa ce reuseste sa contacteze clientul. In cazul in care nici la cea de-a doua incercare de livrare clientul nu este gasit la adresa de livrare, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu Zentime , clientul urmand sa suporte in plus si costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. Adresa de livrare a produslui se va confirma impreuna cu consilierul clienti Zentime , numai in scris prin e-mail.

12.5. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si functioneaza si o reprezinta semnatura pe documentele fiscale legale. Factura constituie dovada incheierii contractului de vanzare-cumparare, conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conforme cu comanda si cu nevoile acestuia.

12.6. Zentime isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Zentime care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.


2. RETURNAREA PRODUSELOR


2.1. “Consumatorul,persoana fizica  are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.

"Clienti" sau "consumatori" sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

2.2. Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in afara de celelalte cazuri prevazute expres in prezentul document sau in legislatia aplicabila, in urmatoarele situatii:

2.2.1. Produsul livrat nu este conform cu specificatiile de pe site ( dimensiuni sau alte tablouri );

2.2.2. Diferente de culoare nu constituie motiv de returnare ( datorita diferentelor de setare, rezolutie a monitorului utilizatorului, va exista diferenta intre imaginea vazuta pe monitor si imaginea printata pe panza);

2.2.2. Coletele prezinta deteriorari severe;

2.2.3. Produsele au fost livrate gresit;

2.2.4. Produsele au dimensiuni eronate fata de comanda lansata de Client.

2.3. Consumatorul este obligat sa notifice Zentime intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin email ca si mijloc de comunicare, din pagina contact in termen de maximum 10 zile lucratoare de la primirea produselor.

2.4. Consumatorul este obligat sa notifice Zentime intentia sa de a-i fi inlocuite produsele achizitionate in termen de maximum 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor,

2.5. Clientului care a notificat Zentime ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate catre Zentime in maximum 10 zile lucratoare de la data expedierii notificarii, in caz contrar Zentime considerand cererea de returnare ca fiind invalida/fara obiect.

2.6. Consumatorul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract numai insotit de ambalajul original, copie dupa chitanta si chitanta de la curier in original  plus documentele care l-au insotit

2.7. In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate  documentele care l-au insotit), Zentime va considera returul ne-valid si va fi indreptatita sa refuze restituirea pretului.

2.8. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va realiza in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.

2.9. In cazul in care Clientul solicita inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

2.10. In cazul in care Clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea iar Zentime nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care Clientul accepta acest lucru.

2.11. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre Client, nu se ramburseaza.

2.12. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client.

Back
IP-ul dumneavoastra este: 174.129.237.157